Csak minőségi, a “Nénik és Bácsik” érdeklődésére számot tartó tematikájú külső anyagokra koncentrálunk, de a gyógyászati, betegségtudatot növelő hirdetéseket megpróbáljuk kiszűrni.
Nem számítunk arra, hogy a hirdetési bevételekből fogunk meggazdagodni, mindössze tanulmányozzuk, hogy miként működik.
A hirdetések megjelenítését időként ki-be kapcsolgatjuk.
A fő fókusz:
- az idősebb generáció hasznos elfoglaltságát támogató, nyugdíj melletti munkavégzés
- oktatási, továbbképzési lehetőségek
- karitatív tevékenységek
- kedvező vásárlási lehetőségek, jó akciók
- a szabadidő hasznos eltöltését bemutató témák
- a megjelenési felület tartalmi, grafikai és színvilágában a pasztelles megjelenéshez igazodik
Rendszeresen karbantartjuk a hirdetések ellenőrzési oldalát az AdSense -ben.
VálaszTörlésJóváhagyjuk ami szép és letiltjuk ami nem.
Pl.: a különböző betegségtudatot sugalló hirdetésekből a csúnyákat. Ha felbukkan egy újabb, akkor könyörtelenül lépünk.
De nem ebből akarunk meggazdagodni, bár Gyuri bácsi robot elemkészletének bővítése jelentős anyagi erőforrásokat emészt fel.